آزادیخواه، مبارز جنبش سبز، مجاهد، سلطنت طلب، امروز متحد شویم

آزادیخواهان، مبارزین جنبش سبز، مجاهدین و سلطنت طلب ها، بیایید همه با هم یکبار در تاریخمان (( یک کلام )) شویم و فریاد بزنیم 22 خرداد می آییم و برای آن روز اطلاع رسانی کنیم. بیایید با هم این دیکتاتور را برای همیشه از صحنه تاریخمان پاک کنیم. حلقه گم شده پیروزی ما ملت ایران، اتحاد بوده و هست. بیایید کارنامه و نامه اعمالمان را کنار بگذاریم. هرکدام از ما ادعا داریم حق با ماست و ما حقیقت را میگوییم. هرکدام از ما دیگری را محکوم میدانیم. اما بیایید قضاوت ها را کنار بگذاریم و همه با هم با این رژیم سفاک بجنگیم. پس از پیروزی وقت بسیار است برای گفت و شنود. امروز فقط اتحاد.اتحاد، اتحاد، اتحاد.

برچسب‌ها:

3 پاسخ to “آزادیخواه، مبارز جنبش سبز، مجاهد، سلطنت طلب، امروز متحد شویم”

  1. بابک Says:

    با شما 100% موافقم, تصور کنیم فردی در حال سقوط از یک پرتگاه است و من میخواهم او را نجات دهم, تنهایی نمیتوانم, از شما کمک میخواهم, باز هم نمیتوانیم از سلطنت طلب, مجاهدی که در کنارمان هستند کمک میخواهیم. اگر کمک بگیرم فرد نجات میابد اگر نه او سقوط میکند. حالا جای فرد را با ملت مظلوم ایران عوض کنیم! سپاس از پیشنهادتان تنها راه پیروزی اتحاد همگانی برای سرنگونی این نظام است.

    بهترینها را برایتان آرزو دارم.

    بابک

  2. بهروز Says:

    درود بر شما. ما باید یاد بگیریم و تمرین کنیم که بعد از این رژیم سفاک بتوانیم حرف مخالف خود را با تمام وجود تحمل کنیم. نه تنها باید برای اتحاد همه گروهای ملی در ایران بلکه باید بتونیم برای یک اتحاد بزرگ تر در منطقه آمده شویم که این تنها راه نجات هاست. باید بتونیم با همسایگان ترک، عرب، افخان و ….هم روی یک میز بنشینیم و اتحاد ور قرار کنیم. این راه حال آینده نزدیک برای پیشرفت و ترقی است. همان کاری را که کشور های اروپایی کردند. پس لطفآ همه همکاری کنیم و با این کار به جلادان و عقاب ماندگان تاریخ نشون بدیم که در دامشان نمی افتیم.

  3. ( کمونیست = مسلمان = ضد انتخابات آزاد = تجزیه طلب = تروریست = بیگانه = ضد آزادی و دموکراسی = عامل عقب ماندگی = دشمن ایران و ایرانی ) گر نیک بنگری همه Says:

    ( کمونیست = مسلمان = ضد انتخابات آزاد = تجزیه طلب = تروریست = بیگانه = ضد آزادی و دموکراسی = عامل عقب ماندگی = دشمن ایران و ایرانی )

    گر نیک بنگری همه اینها یک تن هستند. « کورش فردوسی»

بیان دیدگاه